Servei per a persones emprenedores
prestats per entitats públiques i privades de Catalunya
Consultoria de màrqueting i comunicació per a emprenedors
Mosaiking ComunicacióProfessionals que et responen | Assessorament personalitzat
Estratègia de Comunicació / Concepte Creatiu / Disseny Gràfic / Pla d'Acció
L'estratègia de comunicació és el punt principal i bàsic per convertir una marca en una bona marca. Sense definir en què és millor el teu producte que la competència és difícil que un logo o un material funcioni. Primer, cal llistar tots els beneficis (en què millora el consumidor amb la teva marca) i després triar allò que és més propi i la fa més única davant de la competència. El missatge clau de Mosaiking Comunicació és comunicar que apropem la publicitat a la petita empresa. La publicitat no és un privilegi de les grans empeses ni dels grans pressupostos. La publicitat és necessària per a qualsevol negoci i s'ha de perdre la por a invertir-hi.
A partir d'aquí podríem passar ja al concepte creatiu i al disseny gràfic de les diferents peces o materials.
Des d’un claim (frase) que acompanyi a la marca, fins a un concepte creatiu que sigui l’eix de tots els elements de la campanya de publicitat o comunicació. Un cop tenim clar el missatge clau, s’ha de dir d’una forma notòria i memorable. És el que en diem claim o eslògan per les marques o titulars per les campanyes.
En el cas de Mosaiking Comunicació, el nostre eslògan és “la publicitat a l’abast de tothom”.
Un cop es té clar l'estratègia i el concepte, procedim a dissenyar: el logo, la marca, el fulletó, flyer, la web, l'anunci i el pla d'acció.
Adreçat a: Especialment Petites Empreses, Emprenedors, Autònoms, Professionals Liberals.
08017 Barcelona